هانا هانا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هستي وهاناي مامان

دل نگراني

1391/7/7 14:49
نویسنده : مامان فريبا
813 بازدید
اشتراک گذاری

از اول مهر كه هستي جون ميره مدرسه هاناي نفس تو تنها شدي وصبح ها بهانه ميگيرفتي وكلي هم بعد از رفتن هستي گريه ميكردي اين موضوع منو خيلي ناراحت وفكرم رو مشغول كرده بود حتي فكر بردنت به مهد رو تو سرم انداخت. از يكطرف هنوزخيلي  كوچلوي وهوا هم كم كم  سرد ميشه باباي هم نظرش اين  كه اگه مهد خوبي پيدا كردم  حتماً بزاريمت مهد  با چند نفر مشورت كرديم ولي اونها هم  اين سن و فصل رو براي مهد مناسب ندونستند البته خاله مرضيه رو خيلي دوست داري وعصرها تا بهاش باي باي نكني وبدرقش نري آروم نمگيري.واين موضوع من رو خيلي خوشحال ميكنه.

                                   niniweblog.com

صبحي  وقتي باباي ميخواست بره همراه هستي رفتي تا درخونه وبا باباي خداحافظي كردي بعد هم كه هستي ميخواست بره با خاله رفتي  توكوچه تا سرويسش از پيچ كوچه ناپديد شده باهاش باباي كردي . ماشين اومد دنبال من بازم با خنده وخوشحالي با من خداحافظي كردي ودست تكون دادي كمي دلم قرار گرفت كه به نبود هستي هم عادت كردي وروزها كه با خاله تنها هستي ديگه بهانه هستي رونمگيري هانا جان انشاالله تو هم بزرگ ميشي ومثل هستي ميري مهد وبعد مدرسه وديگه مجبور نيستي تو خونه بموني .

                                niniweblog.com

هستي وهاناي عزيز از اينكه مجبورم به واسطه كارم تنهايتان بذارم  هميشه  خودم رو سرزنش كردم وخودمو نمي بخشم ولي سعي ميكنم وقتي خونه هستم با تمام وجود با شما باشم .من دوستتون دارم گلهاي زندگيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)