هانا هانا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

هستي وهاناي مامان

بیست بهمن نود

1391/9/19 14:24
نویسنده : مامان فريبا
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هاناي عزيز 22 ماهه شدي مباركت باشه عروسكم .

 گفتم یادی از جشن تولدسال گذشته بچه ها كه هردو رو با هم با تاخير گرفتيم کرده باشم.

تقريباً بعد از10ماه موفق شدم سي دي عكساشون رو از آتليه بگيريم .عكس هاي تولد خيلي وقت پيش آماده شده بودن فيلم وسي ديشون رو موفق شدم پنچشنبه بگيرم. تولد هانا هم نزديكه گفتم چند تااز عكساي تولد يك سالگي هانا وهشت سالگي هستي رو توي وبشون بزارم.هانايي هر وقت عكسي مي بينه يا جايي تولد ميره. ميگه مامان منم تولد.نميدونم با توجه به اينكه تولد هستي مصادف شدبا جشن خاله شهرزاد ونتونستيم براش جشن بگيريم بعد هم با خريد هديه اش (مگي)اعلام كرد من نميخوام جش تولد برام بگيريد .حالا با هانا چه كنيم كه تمرين كرده وشمع فوت ميكنه.

هرچه پيش آيد خوش آيد.

 

                                   

                                     

                                  

                                  

 

                                               

                                                   

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم
19 آذر 91 11:30
يادش به خير .ما منتظر جشن تولديم . دوباره تولد



ممنون مريم جان ايشالا