هانا هانا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هستي وهاناي مامان

هاناي بامزه

1391/11/8 6:34
نویسنده : مامان فريبا
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا هانايي تو  فقط ناز  بودي چند روزي هست كه با مزه شدي .با مزگيت هم از اونجا شروع شد كه دايي محمد بهت گفت هاناي زيبا روكردي بهش وگفتي بامزه ام .خودم هم بهت ميگم ميخورمت خيلي خوشمزه اي اعتراض ميكني وميگي با مزه ام . قربونت برم ماچ

 پنچشنبه كه ما كار داشتيم تو وهستي  موندين پيش خاله آزاده . خاله گفت با دوست ويانا كه اسمش فاطمه است داشتي بازي ميكردي كه فاطمه به خاله آزاده گفته سرم درد ميكنه حالم بده  هاناي عزيز تو رو كردي به فاطمه  وگفتي پاشو برو آب بزن به صورتت خوب ميشي همه حُضار به قول خاله آزاده شاخ درآوردن.تعجب

اون هفته هم كه كمي سرما خورده بودي وقتي زنگ ميزدم خونه حالتو بپرسم بهت ميگفتم حالت چطوره ميگفتي خدارو شكر فدات بشم عزيزم ايشالا هميشه همه بچه ها سالم باشند .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نيروانا
8 بهمن 91 13:54
قربون اون مزه ي خوشت برم من خوشمزه! تولدت هم كه نزديكه فدات شم. كاش اين حواس پرت من ياري كنه فراموشم نشه عزيزم. فعلاً اين بوس و تبريك نقد رو از من بپذير عزيزدلم
و اينام براي هستي گلم كه خيلي خانوم و نازه

ممنون خاله مهربون بخاطرهمه چيز مخصوصاً اولين تبريك


صبا
8 بهمن 91 20:10
خاله جون خیلی لطف دارید .
اجازه هست لینکتون کنم ؟
اگر اشکال نداره ما را هم لینک می کنید ؟


عزيزم حتماً
صبا
9 بهمن 91 15:30
مرسی که سر زدید و به شعرم نظر دادید خاله جونم. ببوسید هانا رو از طرف من.
صبا دختر عمه ی ریحانه
10 بهمن 91 20:29
سلام.
اپیم.


mr30
صبا
11 بهمن 91 14:12
مرسی خاله جونم. هستی و هانای نازنینم را هم از طرف من ببوسید.
مريم
11 بهمن 91 15:04
با داشتن يك خواهر مثل هستي جون ، بايد هم اينقدر با مزه باشه .اميدوارم هميشه سلامت باشه


ممنون خاله البته من شدم مثل مامان سوسكه كه به بچه اش ميگفت قربون دست وپاي بُلوريت برم.