هانا هانا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

هستي وهاناي مامان

مُكلف شدنت تبريك

1391/11/18 10:15
نویسنده : مامان فريبا
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

                                    مباركت باشه هستي ِعزيز ماماچ

                                       

 ديروز هستي خانم بايه كيف خيلي قشنگ آمد خونه، خيلي خوشحال و گفت مژده بده مامان جشن تكليف داريم اين هم چادر نماز وسجاده اش .خيلي خوشحال شدم وبوسيدمش وبهش تبريك گفتم.تشویقچادرش بهش مي آمد. چند تا عكس هم ازش گرفتم كه سر فرصت ميذارم.

چند ماهي هست كه.نماز ظهرش رو توي مدرسه ميخونه. گاه گاهي هم شبها وبندرت صبح ها توي خونه، اوايل كه با من ميخوند بايستي بلند بخونم واوتكرار كنه الان ديگه به طوركامل خودش ميخونه از همه مهمتر اينكه سعي ميكنه مُحَجبه باشه .ماچ من از اين لحاظ خوشحالم كه هستي جون ديگه بزرگ شده وخوب وبد رو ازهم تشخيص ميده.

هستي عزيز برات دعا ميكنم كه هميشه در پناه  خدا ، سلامت ،موفق وسربلند باشي عزيزم .قلب

                                          

                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نازی
19 بهمن 91 0:36
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی



تولدت مبارک . . .



مرسي از پيام تبريكتون .كيانا جون رو ببوسين از طرف من




روژان کوچولو
19 بهمن 91 0:38
سلام فریبا جان.تبریک میگم هم مکلف شدن هستی جون وهم تولد هانای عزیزم.امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید .هستی خانمم و هانای عزیزمو ببوس.ایشالا تولد 120 سالگیشون.


ممنونم سوزان جان محبت كردي روژان جان رو از طرف من ببوس
مامان نگین
28 بهمن 91 11:39
هستی جان مکلف شدنت مبارک افرین به تو که اینقدر خانمی از دور میبوسمت و مثل نگین برات ارزوی موفقیت میکنم عزیزمی


ممنون خاله شما هميشه به ما لطف دارين
مامانی درسا
30 بهمن 91 3:13
هستی گلم مبارکت باشه عزیزم انشاالله به سلامتی ....... هانا جونم و هستی گلم دوستتون دارم عزیزا


ممنون خاله جون خيلي محبت داري


خاله سارا و انوشا
2 اسفند 91 1:19
سلام هستی جان دیگه واسه خودت خانوم شدی تبریک میگم مکلف شدنتو ایشالا... همیشه در پناه خدا موفق و پیروز باشی
تبریک فریبا جان


متشكرم خاله سارا.
آنوشا ،شما وعمو مجيد هميشه سلامت باشيد.
مامان نیروانا
3 اسفند 91 8:23
مبارکت باشه هستیِ عزیزم، امیدوارم همه چی رو با دیده ی حقیقت بین ِ روح و عقلت ببینی. برات بلوغ فکری ای عظیم آرزو دارم.






ممنون خاله جون