هانا هانا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

هستي وهاناي مامان

سفره هفت سين

1391/12/23 15:13
نویسنده : مامان فريبا
999 بازدید
اشتراک گذاری

    هستي از بين بچه هاي كلاس انتخاب شده بود براي بردن سفره هفت سين سال 92 كه من هم با وجود گرفتاريهاي زياد از جمله سرما خوردگي شديد هردوشون كه يك هفته است درگيرم وكارهاي خونه و...... بالاخره مجبور شدم با كمك خودش وخاله ايرانمنش سفره هفت سين رو آماده كنيم وعكس يادگاري از هستي وهمكلاسيهاش بگيريم.

 

 

 

                               

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شهرزاد
25 اسفند 91 19:20
خاله چه هفت سین خوشگلی . سال نوتون پیشاپیش مبارک .چه خوب که همکلاسی های هستی زا هم دیدم


چشات قشنگ مي بينه عزيزم ايشالا سال خوب وخوشي در پيش داشته باشي .
عمه نجمه
27 اسفند 91 15:39
به به چه هفت سین قشنگی ! نوروزتون پیشاپیش مبارک . ایشالا سال خوبی داشته باشید .[h

ممنون نجمه جون ما هم آرزوي سالي سرشار از خوشي ،سلامتي وموفقيت براي شما داريم .
مريم
28 اسفند 91 11:11
هفت سين تون خيلي قشنگه . قشنگ تر از اون هستي خانمه اميدوارم نقطه بهار زندگي اش بي انتها باشد . پيشاپيش نوروز تان مبارك


مرسي خاله جون
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:30
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگلای زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده

ممنون فريباي عزيز از اين همه لطف ومحبتت سالي سرشار از خوشي وسلامتي را برايتان آرزومندم ميبوسم تو ونيرواناي عزيز را.
مامانی درسا
11 فروردین 92 4:18
عزیزم فریبا و دخترای گلم
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
سال نو مبارک


ممنون مامان درساي عزيز سال نو بر شما نيز فرخنده باد