هانا هانا ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

هستي وهاناي مامان

هردم ازاين باغ .....

1391/9/21 6:28
نویسنده : مامان فريبا
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلاي مامان آذر،  ماهِ خيلي خوبي برامونه، تولد عزيزان ودوستان ، راستي عقد من وبابايي هم آذربود !!! يادم رفته بود.حواستون باشه بابايي نشنو گفتم آذر، ماهِ خوبيه!

21 آذرتولد خاله فروغ جونِ خواهر كوچك ،عزيزوهمبازي كودكي مامان فريبا وهمدل ، همراه ....وخاله مهربون ودوست داشتنيِ نفسام..خاله جون تولدت مبارك

                                             friend - emoticonswallpapers.com

 

  شرمنده محبتاتيم ،قربون قلب پاك وبي ريايت  برم .هزاران هزاربار آرزوي سلامتي ،خوشي ،سربلندي براي تو ،عمو محمد و حسين عزيزه خاله دارم  .خواهر خوبم مي بوسسسسسمت .ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مريم
21 آذر 91 10:33
تولدشون مبارك
از قول من بهشون بگين :
خداوند آذر ماهي را آفريد و به دنيا فرستاد فرمود :آهان اين شد يه چيز درست وحسابي .


ممنون مريم جان در اون كه شكي نيست .خوشحالم كه متولدين آذر دور برمون زيادن خداحفظشون كنه.


مامان ریحان عسلی
21 آذر 91 14:55
سلام
ممنون از پیام تبریکتون
تولد خاله فروغم مبارک ایشالا 120 ساله بشه
خدا هانا و هستی جونم براتون نگه داره و ممنون از اینکه به ما سر زدید


لطف كردين
روز،روزهاي خيلي قشنگي براتون آرزو ميكنم.ريحانه جون رو از طرف من ببوسيد.
مامان نيروانا
22 آذر 91 8:24
سلام فريباجون، تولد همه ي بانوهاي پاييزي مبار خصوصاً‌ آذرياش كه خيلي عشقن!
سالگرد عقدتون هم مبارك. هميشه خوشبخت باشين و شاد.



ممنون،نگاه قشنگ ،نيروانا جان رو 5 تا بوس